Питання-Відповіді

2+6=

Доброго дня. До плати за проживання в гуртожитках КПІ включено такі послуги: 1..Постачання гарячої води. 2.Оплата за користування газовою плитою. 3.Поточні ремонти. Питання 1 – Чому за час відсутності гарячої води протягом півроку студентам не було зроблено перерахунок оплати? Питання 2 – Чому студенти гуртожитків що не обладнані газовими плитами змушені платити за цю послугу? Питання 3 – Чому до плати за проживання в гуртожитку включено послуги з поточного ремонту та прибирання, якщо ці роботи фактично виконуються самими ж студентами, хоча це заборонено законодавством (Ремонти щороку по закінченню 2-го семестру, прибирання – обов'язкові відпрацювання). Питання 4- Чому студентам під страхом штрафів заборонено користуватись в гуртожитку опалювальними приладами якщо температура повітря в кімнатах на даний час нижча за 10 груадусів?

26.10.2018

Доброго дня ! Шановна профспілка КПІ, просимо вибачення, але знову звертаємось до Вас з проханням від всіх студентів і їх батьків. Допоможіть вирішити питання про довготривалу відсутність гарячої води в гуртожитках. Студенти-це люди і потребують гідних умов, а Владі «начхати» на них… Адже можливість поставити напольний бойлер об’ємом хоча б в 300л і потужністю в 3 кВт дозволить за ніч нагріти воду ( це дуже економно при двухзонному лічільнику ). А після навчань що найменш 20-30 студентів змогли б помитись. Вахтер міг би видавати по черзі ключ від душа ( наприклад : перший день дівчатам, другий день хлопцям і тд…) Потужність бойлера в 3 кВт не зашкодить гуртожитку ( багато студентів користуються електро-чайниками і електромережі гуртожитку витримують. Крім цього в електро-щитку встановлені автомати, які миттєво реагують на перевантаження). Тобто перешкод вирішити це питання взагалі не повинно бути і це буде дешевше чим платити за гарячу воду якої не має, а студенти не будуть хворіти, миючись в холодній воді ! А щоб придбати бойлер на 300л. профспілка може звернутись до керівництва КПІ, адже студенти оплачують проживання в гуртожитку де повинні бути належні умови. Монтаж ел. бойлера і обслуговування може виконати черговий електрик, а встановити двухзонний лічильник доручити відповідальній особі яка, взявши договір, звернеться до компаніі ДТЭТ що обслуговує даний гуртожиток . Отримати всі консультації можна безкоштовно за т. 0-800-50-1588 ДТЕК Київські електромережі https://dtek-kem.com.ua/ee-company/contacts . Дякуємо за розуміння.

25.10.2018