Шановні студенти та співробітники!
До адміністрації університету звернулись представники Профкомів співробітників та студентів, Студентська рада НТУУ “КПІ” з проханням надати офіційні роз ‘яснення з приводу ситуації, що відбулась з банкротством Надра банку.
11 лютого відбулось засідання комісії, на якому було розглянуто всі питання, що турбують колектив КПІ, який обслуговувався у цьому банку.
Всі користувачі Надра банку будуть переведені до державного банку “Укрексімбанк”, а також КредіАгріколь.
1. Чому саме “Укрексімбанк”
Відповідь. Банк “Укрексімбанк” є державним та стабільним банком України.
2. Розташування банкоматів на території КПІ.
Відповідь: Ведуться переговори з банком. Про встановлення 2х банкоматів на території КПІ. Безвідсотково можна зняти кошти у банкоматах Ощадбанку.
3. Ті хто вже оформив карточки у інших банках (Приват) – чи будуть їм відкривати рахунки у “Укрексімбанк”
Відповідь. Всі ті співробітники та студенти, які відкрили рахунки у інших банках, з якими у КПІ підписано договори і принесли заяви до бухгалтерії КПІ, отримають заробітну плату та стипендію на ці рахунки. (але не у день перерахування коштів)
4. Якщо на карточці Надра залишився мінус – що робити?
Відповідь: Потрібно звернутись до банку, для вирішення питання.
5. Чи потрібно закривати рахунок на Надра?
Відповідь. До моменту отримання коштів – рахунки закривати непотрібно.
6. Бажаю відкрити карточку у Ощаді і інше – чому не дозволяють?
Відповідь: НТУУ “КПІ” веде перемови з Ощадбанком. Підписання договору є рекомендацією бюджетної комісії для адміністрації університету.
7. Бажаю отримувати кошти у касі – чому не дозволяють?
Відповідь: Каса НТУУ “КПІ” не розрахована на прийняття великої кількості готівки, її збереження та доставку. Також, згідно Постанови КМУ № 318 від 22.04.2005 року “Про удосконалення механізму виплат заробітної плати працівникам бюджетних установа державної соціальної допомоги” та листа МОН України №1/3-380 від 29.07.2014 стосовно зменшення видатків, пов ‘язаних з отримання готівки в установах банку, її доставкою та охороною каси.
8. Що робити тим студентам, картки яких розрізали у Надра банку?
Відповідь: Прохання звернутись до заступника головного бухгалтера Бісик Тетяни Андріївни (1 корпус, 207/1) для внесення до списку. Банк Надра буде поновлювати студентський квиток за власний рахунок.
9. Коли повернуть кошти з карток Надра?
Відповідь: На сьогодні рахунки у банку заблоковані та проводиться перевірка. Після розблокування всіх рахунків, банк почне процедуру повернення коштів через відділення КПІ (лише співробітникам та студентам КПІ)
10. Як студенти-випускники (6й курс) отримають свою останню стипендію?
Відповідь: Студенти-спеціалісти, які закінчують університет 01 березня 2015 року – лютневу стипендію отримають у касі НТУУ “КПІ”.
Рекомендація від комісії для всіх студентів та викладачів – не зберігайте всі свої кошти на зарплатних картках.
До адміністрації університету звернулись представники Профкомів співробітників та студентів, Студентська рада НТУУ “КПІ” з проханням надати офіційні роз ‘яснення з приводу ситуації, що відбулась з банкротством Надра банку.
11 лютого відбулось засідання комісії, на якому було розглянуто всі питання, що турбують колектив КПІ, який обслуговувався у цьому банку.
Всі користувачі Надра банку будуть переведені до державного банку “Укрексімбанк”, а також КредіАгріколь.
1. Чому саме “Укрексімбанк”
Відповідь. Банк “Укрексімбанк” є державним та стабільним банком України.
2. Розташування банкоматів на території КПІ.
Відповідь: Ведуться переговори з банком. Про встановлення 2х банкоматів на території КПІ. Безвідсотково можна зняти кошти у банкоматах Ощадбанку.
3. Ті хто вже оформив карточки у інших банках (Приват) – чи будуть їм відкривати рахунки у “Укрексімбанк”
Відповідь. Всі ті співробітники та студенти, які відкрили рахунки у інших банках, з якими у КПІ підписано договори і принесли заяви до бухгалтерії КПІ, отримають заробітну плату та стипендію на ці рахунки. (але не у день перерахування коштів)
4. Якщо на карточці Надра залишився мінус – що робити?
Відповідь: Потрібно звернутись до банку, для вирішення питання.
5. Чи потрібно закривати рахунок на Надра?
Відповідь. До моменту отримання коштів – рахунки закривати непотрібно.
6. Бажаю відкрити карточку у Ощаді і інше – чому не дозволяють?
Відповідь: НТУУ “КПІ” веде перемови з Ощадбанком. Підписання договору є рекомендацією бюджетної комісії для адміністрації університету.
7. Бажаю отримувати кошти у касі – чому не дозволяють?
Відповідь: Каса НТУУ “КПІ” не розрахована на прийняття великої кількості готівки, її збереження та доставку. Також, згідно Постанови КМУ № 318 від 22.04.2005 року “Про удосконалення механізму виплат заробітної плати працівникам бюджетних установа державної соціальної допомоги” та листа МОН України №1/3-380 від 29.07.2014 стосовно зменшення видатків, пов ‘язаних з отримання готівки в установах банку, її доставкою та охороною каси.
8. Що робити тим студентам, картки яких розрізали у Надра банку?
Відповідь: Прохання звернутись до заступника головного бухгалтера Бісик Тетяни Андріївни (1 корпус, 207/1) для внесення до списку. Банк Надра буде поновлювати студентський квиток за власний рахунок.
9. Коли повернуть кошти з карток Надра?
Відповідь: На сьогодні рахунки у банку заблоковані та проводиться перевірка. Після розблокування всіх рахунків, банк почне процедуру повернення коштів через відділення КПІ (лише співробітникам та студентам КПІ)
10. Як студенти-випускники (6й курс) отримають свою останню стипендію?
Відповідь: Студенти-спеціалісти, які закінчують університет 01 березня 2015 року – лютневу стипендію отримають у касі НТУУ “КПІ”.
Рекомендація від комісії для всіх студентів та викладачів – не зберігайте всі свої кошти на зарплатних картках.