На головну Написати нам Пошук
 
19 жовтня 2016

Проблеми з терміналами

Сьогодні відбулась зустріч з представниками адміністрації університету, адміністрації студмістечка, Профкому та представниками компанії-оператора терміналів.
На ній було вирішено створити службу підтримки від КПІ, тому якщо у вас будуть виникати проблеми з терміналами - звертайтесь в повідомлення спільноти Відділ IT Студмістечка НТУУ "КПІ".
Усі проблеми студентів (https://vk.cc/5Jjzwf) було озвучено та розглянуто.
1) Якщо не знаходить абонента/сервер - необхідно звертатися в службу підтримки, для визначення проблем та подальшого вирішення.
2) Якщо у вас проблеми з зарахуванням коштів, також необхідно звертатись до підтримки, для подальшого вирішення проблем.
3) По відсутності паперу в терміналах та відсутності іноді пропозиції відправити чек на електронну пошту - за наявністю паперу будуть слідкувати уважніше та зроблять можливість відправляти чеки на електронну пошту у усіх терміналах
4) По терміналам, в яких дуже повільно виходить чек - звертайтесь в повідомлення спільноти Відділ IT Студмістечка НТУУ "КПІ" для розгляду та виришенні проблеми.
5) Проблему з зарахуванням коштів в терміналі гуртожитку №4 буде вирішено найближчим часом.
6) Якщо є пропозиції по зручнішому інтерфейсу для терміналів - також звертайтесь в повідомлення спільноти Відділ IT Студмістечка НТУУ "КПІ".
#КПІ #КПИ #термінали

Проблеми з терміналами
Додати коментар
Введіть Ваше ім’я
Введіть E-mail

Введіть коментар

 ←  назад



© Профком студентів НТУУ "КПІ"
Профспілка працівників освіти і науки України.
Всі права захищені законодавством України.