Питання-ВідповідіЯ студентка 6 курсу, мій студентський квиток повинен діяти ще мінімум до червня. Але в метро, при купівлі білетів на поїзд системи взагалі не можуть визначити його існування. Така ситуація не тільки з моїм студентським, ще в одногрупників така ж проблема. Питання: 1. Яка причина завчасного блокування? 2. Хто займається цим питанням і як його можна вирішити? 3. Якщо це буде тягнутися дуже багато часу, як це відбувається в КПІ, яку довідку чи що там можна взяти для працівників метрополітену, щоб я змогла повернути гроші за поїздки за березень.

Я студентка 6 курсу, мій студентський квиток повинен діяти ще мінімум до червня. Але в метро, при купівлі білетів на поїзд системи взагалі не можуть визначити його існування. Така ситуація не тільки з моїм студентським, ще в одногрупників така ж проблема. Питання: 1. Яка причина завчасного блокування? 2. Хто займається цим питанням і як його можна вирішити? 3. Якщо це буде тягнутися дуже багато часу, як це відбувається в КПІ, яку довідку чи що там можна взяти для працівників метрополітену, щоб я змогла повернути гроші за поїздки за березень.

Відповідь профкому:

“Доброго дня!

Всі питання щодо верифікації студентських квитків можна дізнатися в 1 корпусі, 301 кабінет.”