Сьогодні відбулась зустріч з представниками адміністрації університету, адміністрації студмістечка, Профкому та представниками компанії-оператора терміналів.
На ній було вирішено створити службу підтримки від КПІ, тому якщо у вас будуть виникати проблеми з терміналами – звертайтесь в повідомлення спільноти Відділ IT Студмістечка НТУУ “КПІ”.
Усі проблеми студентів (https://vk.cc/5Jjzwf) було озвучено та розглянуто.
1) Якщо не знаходить абонента/сервер – необхідно звертатися в службу підтримки, для визначення проблем та подальшого вирішення.
2) Якщо у вас проблеми з зарахуванням коштів, також необхідно звертатись до підтримки, для подальшого вирішення проблем.
3) По відсутності паперу в терміналах та відсутності іноді пропозиції відправити чек на електронну пошту – за наявністю паперу будуть слідкувати уважніше та зроблять можливість відправляти чеки на електронну пошту у усіх терміналах
4) По терміналам, в яких дуже повільно виходить чек – звертайтесь в повідомлення спільноти Відділ IT Студмістечка НТУУ “КПІ” для розгляду та виришенні проблеми.
5) Проблему з зарахуванням коштів в терміналі гуртожитку №4 буде вирішено найближчим часом.
6) Якщо є пропозиції по зручнішому інтерфейсу для терміналів – також звертайтесь в повідомлення спільноти Відділ IT Студмістечка НТУУ “КПІ”.
#КПІ #КПИ #термінали

Вам також має сподобатись...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *