Шановне студентство !
Нагадуємо порядок оформлення та проживання студентів у гуртожитках
на час літніх канікул (липень-серпень).
1. На період літніх канікул (липень — серпень місяць) студенти, аспіранти та докторанти мають звільнити кімнату та розрахуватися з гуртожитком. Студенти які бажають залишитися в гуртожитку на період літніх канікул, мають написати заяву (підписати її у завідувача гуртожитком, голови студентської ради гуртожитку, заступника декана факультету) та укласти з дирекцією студмістечка додаткову угоду на проживання.
2. Оплата за проживання на період літніх канікул осіб, які залишилися в гуртожитку за причин, не пов’язаних з виконанням графіка навчального процесу або індивідуального плану аспіранта чи докторанта, стягується у розмірі — для студентів бюджетної форми навчання у гуртожитку коридорного типу — 160 грн., блочного типу — 200 грн. на місяць; для студентів контрактної форми навчання у навчання у гуртожитку коридорного типу — 250 грн., блочного типу — 290 грн. на місяць. Студенти-бакалаври, які закінчують навчання з 01 липня 2010 року, сплачують — 250 та 300 грн на місяць відповідно до типу гуртожитку.
3. Студенти, які залишаються в гуртожитку на період літніх канікул, в обов’язковому порядку мають пройти реєстрацію.
4. Студенти, які залишаються в гуртожитку під час проходження ними практики або військових зборів, сплачують за проживання на загальних підставах відповідно до категорій, до яких вони належать. Підставою для залишення такої категорії студентів у гуртожитку на зазначений період є витяг з навчальних планів відповідних кафедр, завірений деканом факультету (директором інституту) та поданий до дирекції студмістечка.
5. Студенти, які залишаються в гуртожитку у складі студентських будівельних загонів на період їх функціонування, сплачують за проживання на загальних підставах відповідно з категоріями, до яких вони належать. Підставою для залишення такої категорії студентів у гуртожитку на зазначений період є список членів будівельних загонів, завірений деканом факультету (директором інституту) та поданий до дирекції студмістечка.
6. Студенти, які залишаються в гуртожитку у складі ГФОГП на літній період їх функціонування, сплачують за проживання на загальних підставах відповідно з категоріями, до яких вони належать. Підставою для залишення такої категорії студентів у гуртожитку на літній період є список членів ГФОГП, завірений деканом факультету (директором інституту) та подається до дирекції студмістечка.
7. Аспіранти та докторанти, які залишаються в гуртожитку влітку з метою проведення наукових досліджень, сплачують за проживання на загальних підставах відповідно з категоріями, до яких вони належать. Рішення стосовно залишення такої категорії аспірантів та докторантів у гуртожитку на зазначений період приймається Радою з поселення студентів і аспірантів НТУУ «КПІ» та поданий до дирекції студмістечка.
7. Аспіранти та докторанти, які залишаються в гуртожитку влітку з метою проведення наукових досліджень, сплачують за проживання на загальних підставах відповідно з категоріями, до яких вони належать. Рішення стосовно залишення такої категорії аспірантів та докторантів у гуртожитку на зазначений період приймається Радою з поселення студентів і аспірантів НТУУ «КПІ» та поданий до дирекції студмістечка.
8. Усі мешканці в разі несвоєчасного оформлення документів на проживання без поважних причин (подовження, несвоєчасного звільнення житла) сплачують за кожний день проживання як сторонні особи.
Пооложення про поселення та проживання в гуртожитках студмістечка НТУУ «КПІ» знаходиться тут
Зразок заяви (на проживання у гуртожитку влітку)